Olen ollut reilu kuusi vuotta syömättä tehotuotettua lihaa, eli kanaa, sikaa ja nautaa. Nyt kaiken tuon ajan jälkeen sorruin grillimakkaraan! Enkä tuntenut edes huonoa omaatuntoa! Mulla on viime aikoina ollut tosi kovia himoja liharuokiin, aikaisemmin oon aina pystynyt vastustamaan kiusausta mutta ei perhana... viimeksi se makkara vaan tunkeutui väkisin lärviini. Ehkä se on munan korviketta!? Mutta lihansyönti ei loppunut siihen. Olen joka päivä sen jälkeen syönyt meetvurstia tai jotain muuta makkaraa leivän päällä. Ja voi helvetti että liha on hyvää! Olen tässä kovasti miettinyt että mitä teen. Oliko tämä vain tilapäinen repsahdus vai jatkanko syntejäni. Lihanhimot on niin valtava, sanan jokaisessa merkityksessä.

Emme ole harrastaneet vieläkään seksiä. Ehdotin sitä yksi ilta ja kun hän taas kieltäytyi sain hirveän ahdistuskohtauksen. Tuntuu niin helvetin pahalta. Tiedän että mun pitäisi jaksaa ymmärtää että mies on väsynyt ja stressaantunut. Mutta se on vaikeaa tämän asian suhteen. Olen ihan helvetin yksinäinen  muutenkin, en saa huomiota sitä pyytämättä.

Kaiken  tämän ahdistuksen takia sorruin myös suklaaseen. Olen ollut pitkään karkkilakossa mutta yksi päivä ahdisti  ja vitutti niin paljon etten välittänyt yhtään mistään. Ostin suklaata ja olen mässynnyt koko viikon. Ruoka tuo mulle lohtua. Siksi mä olenkin näin läski. Tää on nyt oikea synninpäästö kun tunnustan sortuneeni lihaan ja suklaseen. Mutta karkkilakko alkaa ainakin uudestaan.

Tästä pyöreydestäni tuli mieleen, että minkä helvetin takia iso osa täyteläisempien naisten vaatteista ovat semmosia saatanan rutkuja ja telttoja!? Eikö muodokkaalla naisella ole oikeutta pukeutua yhtä hienosti kuin hoikillakin? Mitä nyt olen kierrellyt näiden isojen kauppaketjujen plusmallistoa, monet leikkaukset ovat ihan päin vittua! Ja pääntiet ovat aina korkeita tai pyöreitä, ja pyöreä pääntie vaan korostaa sitä omaa täyteläisyyttä. Eikö ne vitun muotisuunnittelijat tajua tehdä pyöreämmällekin vartalolle sopivia vaatteita?!  En sano että pitäisi pukeutua tiukkaan toppiin ja minihameeseen niin että makkarat ja jenkkakahvat tursuaa ulos (tai mikäs siinä jos joku haluaa, kaikilla on oikeus olla semmosia kuin haluaa) mutta minkä helvetin takia pitäisi vetää päälleen puolijoukkueteltta joka ei paljasta minkäänlaisia kurveja vaan saa näyttämään entistä isommalta!? Onko se kangas niin pirun kallista ettei ole varaa tehdä isompia kokoja vai onko tämä kiinni asenneongelmasta? Minä kuitenkin tykkään pukeutua persoonani mukaan, olinpa sitten lihava tai laiha. Varmaan aika moni muukin haluaa? Pitääkö tässä itse ruveta vaatesuunnittelijaksi...

Se siitä tällä kertaa. Huh huh.