Kirjeen kirjoittaminen miehelleni oli oikein hyvä asia. Luettuaan sen me keskustelimme pitkästä aikaa kunnolla ja niinkuin aikuiset ihmiset. Hän vaikutti muutenkin jo pirteämmältä. Pyysin anteeksi omaa typerää käyttäytymistäni. Keskustelu avasi uusia ovia eikä mitään jäänyt hampaan koloon. Tuli todella hyvä mieli. Olin erittäin yllättynyt kun mieheni sanoi että siirtäisimmekö nyt tavarat eteisestä pois. (Remontin takia) Yleensä tällaisissa asioissa se olen minä, joka laittaa rattaat pyörimään. Kiitin ja kehuin häntä asiasta. Nautimme toistemme läheisyydestä koko illan katsellen elokuvia. Olin taas onnellinen.

Jotta tämän blogin idea vuodatuksesta ei nyt edellisen hehkutuksen takia häviäisi, voisin ihan kiusaksenne valittaa tästä remontista. Meidän taloyhtiössä on meneillään siis putkiremontti, tällä hetkellä työskentely sijoittuu varastotiloihin ja käytäviin. Melu on ihan jäätävä! Aamulla 7 aikaan herää siihen, kun tuntuu siltä että joku poraa kaivinkoneen kokoisella poralla sun korvan juuressa. Vaikka tyypit eivät ole tällä hetkellä meidän asunnossamme, se kyllä kuulostaa siltä. Ja tätä pitää kuunnella vähintään 8 tuntia päivässä. Onneksi muutamme siksi aikaa pois, kun remonttireiskat tulevat kotiimme. Asuminen olisi suht mahdotonta paitsi melun myös sen vuoksi, ettei ole vettä eikä sähköä. Muutamme mökille ja siitä olen todella todella innoissani!

Se siitä. Ensi kertaan!