Sain tsempparilta sähköpostia taas ja tapaamme torstaina 12 jälkeen! Olen todella innoissani ja aion tehdä piiiiiiitkän kysymyslistan hänelle!

Olen tässä tänään jutellut myös kaverini kanssa, josta kerroin teille aikaisemmin. Hän, joka pudotti reilusta 90 kilosta 60 kiloon. Hän on antanut minulle hyviä neuvoja ja tsempannut tosi paljon! Uskomatonta miten samantyyppisiä kokemuksia meillä on! Hän on muutenkin todella mukava ihminen, toivon että jossain vaiheessa näkisimme ihan livenä. Meillä on vaan pitkä välimatka, mutta eiköhän se jossain vaiheessa tapahdu! :) On ollut todella hyvä mieli, kun on löytänyt kohtalotoverin, vielä omasta sosiaalisesta verkostosta. Kiitos facebook!

Ajattelin myös tänään soittaa äidille ja kertoa tästä elämäntaparemontista. Hänkin pudotti painoa reilu 20kg vähän aikaa sitten.

Löysin muuten takaisin kiloklubi.fi sivustolle! On muuten hyödyllinen painonpudotuksessa! Ilmainen sivusto, joka laskee ruuan kalorit ja kulutuksen tehon! Olen stressannut niin kovasti että oonko syönyt liikaa nyt kun en pääse liikkumaan. Laskin siellä eilisen kalorit ja niitä tuli vain vähän reilu 1000! Olin todella yllättynyt. Niin vähän, eikä jäänyt nälkä! Eikä pitäisi olla pelkoa lihomisesta. Toivottavasti sunnuntaina vaaka näyttäisi vähemmän.

Löysin itselleni todella hyvän salin! Ja vain 18e kuussa! Se on todella lähellä kotiamme, eli voin kävellä sinne ja siinä tulee alkulämmittely, joka on todella tärkeää. Luin juuri eilen siitä Fit lehdestä, että alkulämmittely on oikeastaan ehdoton. Se parantaa treenin tehoa. Jos aloittaa vaikka saliharjoittelun kylmiltään, menee 15 minuuttia siinä että keho ottaa sen kaiken vastaan eikä tunnu jäykältä. Siitä lehdestä on tullut mulle kuin raamattu. (SORRY JESUS!)

Olen tässä miettinyt kovasti mikä ois mulle mieleinen ja sopiva kotitreeni tälle ajalle, kun ollaan mökillä. Mä tunnen itseni niin hyvin, että kyllästyn pelkkään lenkkeilyyn. Mietin ensin kahvakuulaa, mutta isä sanoi fiksusti ettei kannata ostaa sitä ennenkuin on kokeillut ja tietää että tykkääkö siitä. Tänään ajattelin että vois katsoa netistä, löytyisikö vaikka jumppavideoita ja varmasti personal trainerkin osaa tässä neuvoa. Treeniohjelman teko maksaa sen 25 euroa ja se ei ole paha! Toivottavasti nyt tervehtyisin pian että pääsisin liikkumaan! Kehossa on paljon rasvaa jonka pitää päästä tirisemään pois!

Tervetuloa terveempi elämä! Lähdettekö mukaan tälle matkalle kanssani?!