Sain onneksi sovittua ajan tsempparille ensi maanantaiksi ennen terapiaa. Helpotuksen huokaus. Käymme kunnon lenkillä ja juttelemme. Tarvitsen sitä positiivisuutta, sillä eilen vaivuin synkkyyteen.

Mulla oli muutama oikein hyvä päivä, mutta eilen illalla alkoi ahdistamaan ja jotenkin menetin uskon itseeni täysin monelta osaa. Pelkään hirveästi, että en laihdu (ainakaan tarpeeksi), asetan itselleni ehkä liian kovia tavoitteita.. Mutta minä niin haluan laihtua! Ajattelen jo kesää ja simpsakampaa vartaloa, olen tehnyt ja aion tehdä kovasti töitä. Ajattelen sitä tatuointia, jonka aion itselleni palkinnoksi hankkia. Tatuoinnin, josta olen haaveillut kuusi vuotta. Rahaakin on säästössä.

Menetin uskoni myös itseeni taiteellisesti. En ole saanut taaskaan mitään aikaiseksi. Ideoita on tosi monta, mutta en uskalla aloittaa yhtäkään epäonnistumisen pelossa. Kaikkihan pitäisi ottaa oppimisena. Katselin entisten luokkakaverieni töitä ja tunsin alemmuutta. He ovat niin taitavia ja persoonallisia. Itse en löydä enää omista töistäni mitään persoonallisuutta. Tuntuu etteivät ne erotu massasta ollenkaan. Kaikki on vaan paskaa.

Meinaan hetkittäin menettää uskoni myös rakkauden lujuuteen. Kyselin eilen varmaan viisi kertaa mieheltäni että onko hän suuttunut minulle ja ärsytänkö häntä. Minun ei pitäisi, sillä ajan häntä kauemmas tuollaisella käytöksellä. Tuntuu etten uskalla puhua niin suoraan kuin haluaisin, en halua että hän ahdistuu taas enemmän. Mutta mitä sitten tapahtuu jos en pysty olemaan oma itseni? Pelkään että elämisestäni tulee teatteria.

Onneksi kolmelta on terapia. Mitenhän ehdin kaikki asiat kertoa 45 minuutissa. Nukuin kamalan pitkään. Muutamina päivinä olen herännyt tosi pirteänä puoli yhdeksän aikaan, mutta tänään nukuin yli 11. Heti huomaa, että kun on paha olla, unen tarve lisääntyy. Jaksoin kuitenkin tehdä aamutreenin. Eväätkin tein juuri, sillä minun on tarkoitus mennä kaverin kanssa elokuviin tänään. Se on oikein kivaa. Toivoisin että meistä tulisi läheisiä ystäviä, että minulla olisi edes yksi oma ystävä täällä. Pitää olla eväät mukana, ettei ruokarytmi mene pilalle eikä tule mentyä kauppaan ostamaan kaikenlaista paskaa.

Toivottavasti seuraava postaus on taas positiivisempi.