Tänään se päivä oli, vaa'alla käynti päivä. Olin ihan paniikissa, "entä jos en ole laihtunut", ajattelin. Kävin kuitenkin ja vaaka näytti 5 kg vähemmän. En voi väittää, että olisin ollut täysin tyytyväinen tulokseen, mielessäni olin toivonut suurempaa pudotusta. Mies kuitenkin sanoi että se on todella hyvä tulos. Ja kun itsekin alan ajattelemaan, että se on viisi maitopurkkia, viisi kilon jauhosäkkiä tai kymmenen voipakettia, niin kyllähän se on aika paljon. Mittasin myös vyötärön ja lantion, ja niistä oli lähtenyt molemmista 2 cm. Jos siis mittasin oikein, se on aina semmosta säätämistä. Mutta pääasia on se, että tuloksia on syntynyt!

Samaa rataa jatketaan, itsekuri on pidettävä ja vielä jos saisi motivaatiota hieman ylöspäin liikunnassa. Tämä loppuviikko oli nimittäin vähän huono. :/ Keskiviikkona olin niin laiska, etten liikkunut ollenkaan, torstaina kävin kyllä kävelemässä ja eilen tein treenin. Mutta molemmat vitutti aluksi. Tätä mä just oon pelänny, että milloin motivaatio alkaa tippumaan ja rupeen kyllästymään. Mun pitää kertoa tästä tsempparille jos tämä jatkuu. Liikkua kuitenkin pitää, vaikka laihdutuksessa 80% koostuu ruokavaliosta ja 20% liikunnasta. Hah, meinaa tulla taas näitä itsensä huijaamisjuttuja. Haluaisin kuitenkin, että liikunta jäisi osaksi elämääni loppuiäksi. Ettei kävisi niin, että tavoitteeseen päästyäni heitän painot nurkkaan ja aloitan samanlaisen sohvalla löhöilyn ja suklaan märsyämisen kuin aikaisemmin. Ei, niin se ei toimi. Tämä on elämäntaparemontti, eli loppullinen elämäntapojen muutos. Että sitten kun se paino on pudonnut,niin se kans pysyy siinä! Onko teillä motivaattori vinkkejä? Tarvitsen kannustusta! Tie on vielä pitkä, mutta aion kulkea sen loppuun. Minähän laihdun, saatana!