Pitkästä aikaa saimme viettää mieheni kanssa laatuaikaa. Saunoimme ensin mökillä ja no... sain mieheltäni erittäin mieleisen lahjan ;) Menimme keilaamaan ja syömään ravintolaan. (Ei hätää, otin ruokavaliooni sopivan annoksen ja olin aikaisemmin päivällä elänyt lähinnä salaatilla.) Meillä oli todella ihanaa! Viikonlopun aikana keskustelimme niin paljon asioista, se teki minulle hyvää. Olin niin paljon kaivannut niitä henkeviä keskusteluja hänen kanssaan. Hän piti minua kainalossa kun katsoimme stand uppia koneelta ja elokuvia televisiosta. Tunsin itseni niin tärkeäksi ja rakastetuksi.

Lepäily on tuntunut hyvältä ja teen sen hyvällä omalla tunnolla sillä olen koko viikon liikkunut ahkerasti ja syönyt hyvin. Katsotaan jos tänään kävisi pienellä lenkillä, mutta en ota siitä stressiä. Huomenna on terapia ja tsempparitapaaminen!

Toivottavasti teilläkin oli kiva viikonloppu!