Lauantai aamu oli odottelua, oli ihan kamala ikävä miestä. Iltapäivällä hän tuli rumpalin kanssa mökille saunomaan. Olin lämmittänyt sen valmiiksi ja tein heille ruuankin, keikkareissuilla se syöminen tahtoo jäädä väliin. Oli niin ihana nähdä rakasta parin päivän eron jälkeen! Ja hän oli niin iloisen ja pirteän oloinen. Pojat arvostivat suuresti kun olin tehnyt valmistelut heitä varten. Mieheni vaikutti niin paljon enemmän omalta itseltään. Ehkä väsymys ja melankolia alkavat pikku hiljaa väistyä, sitä ainakin kovasti toivon. Hän sanoi ikävöineensä minua ja kehui minua kauniiksi. Siitä tuli uskomattoman hyvä mieli. Silloin tajusin miten paljon olen noita sanoja kaivannut. Ja kun istuin hänen vieressään sohvalla, tajusin miten paljon häntä rakastan ja että me kuulumme yhteen. Illalla heillä oli keikka paikallisessa baarissa, ja se oli aivan huikea! Ihmiset hymyilivät ja olivat niin mukana! Kunnon rock'n roll ilta! Oli ihana nähdä mies lavalla, nähdä se kuinka hän nautti. Ilta oli kaikenkaikkiaan todella onnistunut.

Viikonloppu tuli levättyä liikunnan osalta. Sunnuntaina oli mukana roudaamassa poikien kamoja, ja olin niin tajuttoman väsynyt illalla että en jaksanut lähteä enää kävelemään. Ruokailukin meni ihan sekaisin sen pitkän roudausreissun takia. Ruokailun väli oli taas jotain 5 tuntia ja mulla oli tosi nälkä. Ja minut valtasi ihan kamala makean ja rasvaisen ruuan nälkä. Tuntui että silmiini osui pelkästään mainoksia hampurilaisista, tien vierustoja koristivat vain pelkästään kebab-pizzeriat. Kaupassa käydessä karkkihyllyt ja jätskialtaat notkuivat ihanaa sokeria. Voi perkele että kävi hermoon! Mies onneksi kannusti minua. Kotona söin sitten kanasalaattia, se oli lounaani. Päivälliseksi dippikasviksia, mutta minulla jäi vielä aivan tajuton nälkä sen jälkeen. Söin sitten leivän ja rahkaa, en ylittänyt kalorimäärää mutta tuli ihan järkyttävä ähky. Eli syöminen meni ahmimiseksi. Tuo ruokarytmin pitäminen on ihan uskomattoman tärkeää!

Tänään palattiin sitten kunnolla ruotuun. Heräsin samaan aikaan kun mieheni lähti töihin, join kahvit ja painuin ulos tekemään treenin. Ihana raikas ilma ja eikun rasva palamaan! Jaksoin tehdä treenin tosi hyvin! Reidet oli palautuneet ja kyykkääminen onnistui. Turmion Kätilöt soi mp3-soittimesta, vitsi se on mahtavaa treenimusiikkia! Olin tosi ylpeä itsestäni. Puuro maistui hyvältä reenin päätteeksi. I feel great. Tästä lähtee uusi paremman elämän viikko käyntiin!