Istun sohvalla ja mussutan iltapalarahkaani. Meinasin sortua tänään tekosyihin. Kylmä ilma, kova tuuli, ei ole sopivaa syystakkia, kipeät lavat... blaa blaa blaa. Niinkö voi helvetti! Sitten onneksi tsempparini oli onlinessa sosiaalisessa mediassa ja aloin juttelemaan hänelle. Sieltäpä sitä tsemppiä ja hänen ihanaa positiivisuuttaan huokui ruudun läpi! Ei ilma ole kylmä, vaan RAIKAS! Tajusin sen että niinpä! On helppo hengittää ja pistää vaan vaatetta päälle niin ei sinne palellu ja liikkuessa tulee tosi nopeesti lämmin. Tsempparin avulla heitin nuo typerät tekosyyt nurkkaan ja läksin sauvakävelemään. Olin siis aikaisemmin päivällä käynyt hakemassa sauvat kotoa, ihme että löysin ne rempan keskeltä! Vedin täysiä, syke nousi korkealle ylämäissä ja alamäissä se tasaantui juuri sopivasti seuraavaan rutistukseen. Kunnon rokki vauhditti kävelyäni ja tasaisella tiellä päästelin menemään kuin höyryjuna. Ja asia, joka yllätti minut todella suuresti: POHKEISIIN EI SATTUNUT LAINKAAN! Olin niiiiin onnellinen! Koira oli niin mukana menossa, minua oikein nauratti. Se tuntui tsemppaavan minua omalla tavallaan ja aina kun kehuin sitä niin se sai hirveet kikcsit. Ihana se on. Lenkin jälkeen venyttelin sauvan kera ja sitten saunaan! Ai että oli loistava fiilis! Kaiken kruunaa tämä raikas iltapalarahka, joka täyttää todella hyvin vatsan.

Tänään oli toinen terapiasessio. Puhuttiin paljon tästä mun elämätaparemontista, oli tosi kiva kun häntä kiinnosti se niin aidosti. Kerroin hänelle myös että olen alkanut ystäväni neuvojen mukaan meditoimaan. Eilisen treenin jälkeen (minä tosiaan vedin kunnon läskinpolttotreenin vaikka oli motivaatiopula aluksi) meditoin reilu 20 minuuttia. Meditoinnin aikana sain flashbackin lapsuudestani. Muistin erään todella raskaan asian, jonka olen ilmeisesti painanut jonnekin todella syvälle. Kerroin tästä terapiassa ja alamme käsittelemään myös sitä asiaa. Medioinnissa on oikeasti voimaa, se on ihan uskomatonta kun sitä ei yritä pakottaa! Hah, terapeuttini muuten sanoi että "oletko sinä jo laihtunut?". Pussi leukani alla on kuulemma pienentynyt huomattavasti jo nyt! :D Hän oli pahoillaan jos esitti asian huonosti, mutta en loukkaantunut ollenkaan! Tuli tosi hyvä fiilis! Ilmeisesti tässä 1.5 viikossa on jo pöhötystä ja nesteitä lähtenyt vähäsen! Tästä se lähtee!

Niin ja ostin tänään FIT- lehden uuden numeron, jipiiii!

Nyt voin hyvillä mielin käydä makuuasentoon lukemaan lehteä, sillä olen liikkunut ja syönyt hyvin!

Tsemppiä teidän kaikkien päivään! Olkaa rohkeita!